2014年6月4日 星期三

食譜。辣菜圃


之前有個blog友問開..阿E果個"辣菜圃"點整

原本諗住過幾日問阿E~咁岩果日係"添記"食車仔麵

見佢放左樽係檯面~其實我同老闆都鐘意食"辣菜圃"

見好似好易整~最終都唔打擾阿E~試下依自己口味整

點知老闆話~佢鐘意食又唔即刻整..blog友問就即整(呷醋?)

哦?! 佢無諗起平時欽點要食東東西西..我都即刻整喎

依篇打尖出左先~夏天整定一樽送粉麵真係好唔錯^^

主要食材

分別打碎

我想再香少少..所以加d蒜頭~同指天椒一同打碎

好簡單~爆炒後加調味..攪掂!

辣度可依個人口味加減~依個辣度我覺得ok

老闆熱底..所以話好辣~辣菜圃香辣又鹹香~好惹味醒胃

食譜 :

1.指天椒(16隻-打碎)   2.菜圃(4兩-打碎)   3.蒜頭(5粒-打碎)

4.柱侯醬(1.5茶匙)   5.豉油(1茶匙)   6.糖(1.5茶匙)   7.清水(3湯匙)

1. 燒熱少許油..爆香蒜茸+辣椒~放入菜圃炒勻

2. 加入清水炒勻~放入調味炒勻即成
3. 待涼放入雪櫃保存即可

P.S. 

1. 因為用好少油~所以加入清水增加菜圃濕潤度
2. 菜圃本身已經帶鹹~如喜歡濃味一點..可自行增加調味份量

6 則留言:

  1. thank you very much (mummy of two)

    回覆刪除
  2. happy wednesday ah yanomi ^^
    今日好熱,要飲多啲水呀...
    呢嗰辣菜圃正呀,整一樽可以慢慢食 :)

    回覆刪除
    回覆
    1. happy friday good morning阿肥..早呀
      係呀..辣菜圃又平又易整~送咩都好食 :)

      刪除
  3. 菜圃粒粒mimi 午安好呀~ 呢個禮拜巧熱呀 想去你屋企坐一陣吹下涼風呢~ 呼
    食麵我都鍾意加辣菜圃架 爽爽辣辣好野味~ 不過有時街食嗰啲都比較偏鹹囉..自己整可以調較辣同鹹度 good好多 快啲整多少少send樽嚟食下好喎

    回覆刪除
    回覆
    1. 五大木..早呀! 依排勁熱呀..小心身體呀你
      依個菜圃真係好正~整定黎送野食好唔錯! 整左樽比你啦..仲未收到咩???

      刪除