2018年4月20日 星期五

袋鼠島自駕遊。Kangaroo Island (Kingscote, Kangaroo Island Fresh Seafood, Tidal Pool, Free Walk)


3月13日 - 3月26日 (阿德萊德自駕遊14天之旅)

3月20日(星期二..Day 8)~10:40am到達"袋鼠島"

諗住去Holiday House放低d行李..再出發去食lunch

去到見到屋主忙緊清潔~應該剛先有客人check out

佢話14:00可以入住~咁我話..放低d食材入雪櫃先

再出發去Kingscote~袋鼠島除左main road..好多係砂礫路

沿途見靚景~就停一停..影一影

環境+風景好靚..好舒服



第一個沿途點..原本去"Prospect Hill"~由山腳步行樓梯上山頂

從高點睇全景~上年見網上話封左維修..以為3月會開返

去到仲未開返喎~就咁睇..好似唔會再開放果隻添囉(oh)

咁沿途見有d"觀景牌"指示~我地都跟指示去睇睇

依個全海景環境真係好靚+勁舒服呀




好! 睇完海景..直接去Kingscote食lunch先

叫老闆去油站~佢話..唔駛入油喎~我話..去油站食lunch呀(哈哈)

Lunch@Kangaroo Island Fresh Seafood

主要食魚柳, Burgers, 海鮮等~另外..仲可以外賣海鮮

3月可能唔豐收~海鮮種類好少..主要魚柳,蝦,貝類

媽咪唔係好食得炸野~早幾日食少少..個口即起血泡

佢話飲鹽水..都唔得~好在..我帶左係泰國買既"以羅"去

叫佢試一包..之後就日日飲一包(哈哈)~咁唔比佢食炸野囉

我同老闆要個"Fish & Chips Pack(battered)"(AUD$14..約$85.5)

個魚好滑好厚身+新鮮~好有魚味..炸得好香口好味

薯條+沙律菜又係好正

媽咪既"Snapper Pack(grilled)"(AUD$20..約$122)

份量好大..比左一件半份我地~肉質都唔錯(不過我鐘意食炸既多d)

大支裝"檸檬汽水"(AUD$4.5..約$27.5)(消費:AUD$38.5..$235)

食完..我話同佢地去睇下當地既游泳池

佢地無咩反應~可能覺得游泳池..有咩咁特別?

去到見佢地個反應好神奇(哈哈)~仲研究個設計

左邊主要有條大管~引d海水入去~深水位置..仲有上落梯台

超正! 如果正值熱天..勁想係道游水+hea

好貼心..仲有遮蔭設施(岩晒我)


之後係Kingscote Town泊低架車..再四圍行下



Kangaroo Island都好岩我生活..因為少人到極點(哈哈)






行完再去睇下島內超市~Foodland..唔太多野賣

IGA都勉勉強強~老闆行完即刻話..好在有買儲備

梗係啦! 跟你咁耐..唔知你有幾奄尖咩?(奸笑)

行完Kingscote..準備返Holiday House休息lu

(待續)

參考資料 :

1. Kangaroo Island Fresh Seafood - http://kangarooislandfreshseafoods.restoguides.com/

沒有留言:

張貼留言