2018年5月18日 星期五

布吉自駕遊。Phuket(G Grocery & Expo Phuket)


4月22日 - 4月29日 (布吉自駕遊8天之旅)

4月23日(星期一..Day 2)~依日瞓到自然醒..攪掂落去泳池操水

游完水+梳洗完~就揸車出去食個"Local Noodle"

今個旅程..有d地方會指定翻炒去~但都會搵d新蒲點去下

是日行程..先去"Phuket G Grocery"

單層式商場..有food court,商舖,食店,pet shop,supermarket

人流唔算好多..但乾淨+冷氣舒服

好大間pet shop..本來想買d零食比妹妹

不過唔知邊款好味..又驚d零食好重味精(重鈉)

老闆又嚇我..一陣食左出事~你就知死! 所以唔買lu

商店唔算好吸引~但個場靜靜地..行得都舒服

最主要想行下個超級市場

個場大到..好似望唔到盡頭(哈哈)

巨版泰國米


仲有急凍+新鮮海產+新鮮蔬果

我同老闆講..baby笠黎就發達~勁多零食岩佢掃(哈哈)

貨品排得整齊..同埋地方乾淨

老闆最亮眼既地方

下一站.."Expo Phuket"

天氣超熱..一人一個椰青消消暑先

依間超勁平..25B/個~出面一般要40B-50B/個

Local竇..主要賣玩具,服飾,鞋類,泳裝,飾品等

無華麗裝修..微微冷氣~但貨品好平..有幾分似批發場

用心慢慢行..可能會執到d好野

男女裝Tee款都ok~casual款唔算out

佢地都好興著貼身高腰褲

夏天當粗著都抵既

D Tee款比想像中好..質料有好多都唔差

泳衣就No啦! 

美髮,美甲,美妝..仲有勁多大眼仔

仲有個food court


(待續)

2 則留言:

  1. 布吉笠..早啦~~
    依家等緊資料 所以可以上黎look look 妳~~~~
    呢篇無嘢食睇嘅 咁唔得喎 無嘢食我會發脾氣架~~~~~~~~

    嘩..如果香港有40kg米 我估阿喂會叫妳抬一包番屋企囉 呵呵~
    一包米成88磅..好難想像要幾時先食得哂呀~~

    其實 酒=妳+阿喂 咪扮嘢~
    泰tee質料ok架 我去曼谷多數買佢地嘅長袖衫 好舒服架~

    嘩..就咁睇零食已經好開心啦 但小奧一定話唔好買..肥呀..無益呀..屋企好多呀~
    (下次我拎包薯片..問佢買唔買..妳睇佢係咪咁答~)
    所以同妳地去旅行買零食..唔該叫阿喂駛走佢 嘩哈哈~

    回覆刪除
    回覆
    1. 運吉笠..午安好啦
      你對眼真係有問題~咁多野食都話無野食
      又大包米,又薯片,又榴槤干,又即食麵,又有酒
      咁都話無野食..真係無話可說(哈哈哈哈)

      40KG叫我拎~我估佢想我死就真囉! 哈哈
      我地一次都係買8/10KG既~都食個多月左右
      因為阿喂又要帶飯ma..食得比你地快好多

      成日話酒=我地~你都唔係好好多..所有野食=你啦(哈..仲勁)
      expo d衫比想像中好~我邊行都同阿喂講..應該似你地曼谷果個批發場

      都話你啦..見到零食就開心~男人係咁衰架
      你見阿喂都係咁話我啦! 一影野食就10..一陣又8磅(衰)
      行依d最好無男人~佢地買自己野先興奮..其他就恰眼瞓

      刪除